maanantai 26. toukokuuta 2014

otsikointi on tuskaista



Mua alkaa kyllä niin naurattamaan nää mun vaivat, mulla on koko ajan joku vikana... Oon ollu flunssassa viikon joka onneks alkaa helpottamaan jo, mutta sen takia mun 40 päivän hot yoga haaste meni vähän plörinäks plus että mulla oli sit nyt viikonloppuna taas melkein kaikki kolme päivää taas sama vanha tuttu niskakipu/migreeni/mikälie/elämänpilaaja käymässä ja siinähän se tuli kärvisteltyä ja syötyä jos jonkinmoista migreenilääkettä ja buranaa mutta eihän niistä ollut mitään, ei siis yhtään mitään hyötyä!! Onneks nyt vähän helpottaa, vaikka tuntuuhan tuo vielä. Se vielä, että lauantai-iltana oli pippalot ja aina ton saman porukan kanssa mua sattuu johonki ja sit kykin samas spotis koko illan :D Jaksoin kyllä aika kauan, mut lähin sit aiemmin ajamaan kotiin nukkumaan.
Onneks mulla on työharjottelu paikka nyt, joka luultavasti alkaa jo huomenna, niin ei tarvi sitä enää miettiä joten enää sitten se oppari loppuun! On kai kyllä luvattu pari niin surkeaa päivää säiden puolesta, et ne pitänee kykkiä sisällä sitä opparia tehden, jotta vois sit näistä super kauniista päivistä nauttia ulkona.
Eikai täs sit muuta, ku yrittää alkaa kirjotus hommat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti