sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

quiero verte más



























Eilen oli suomi-iltaa taas kaverin luona; makaronilaatikkoa, karjalanpiirakkaa, korvapuustia, mustikkapiirakkaa ja glögiä. Maha tuli kyllä niin täyteen että tuntu siltä että olis pitänyt vyöryä himaan. Meidät oli kutsuttu kuudeksi, ruokaa päästiin syömään yhdentoista aikaan eli hyvin chileläisen aikakäsitteen mukaan meni suomi-ilta :--D
Mulla on koulut jo loppu, kun mun ei tarvii tehdä mitään kolmansista kokeista, jotka riippuu siis siitä kuinka hyvin on mennyt edelliset kokeet ja tehtävät kurssin aikana. Odotin lomalta paljon, ja että joka päiväks olis jotain kivaa tekemistä. No, totuus taas oli omalla kohdalla erilainen ja tää viikko kun on ollut pelkkää lomailua, oon istunut himassa koko ajan. Yrittänyt kysellä muilta mitä ne tekee, ja nähnyt vaan pari kertaa sitten muita kavereita kun oon onnistunut. Koti-ikävä on suuri ja tällä hetkellä tahtoisin vain lähteä kotiin jo. Täällä olisi mukava viettää vielä tää kuukausi, jos en tuntis oloa näin surkeaksi ja yksinäiseks koko loput 3 viikkoakin.
Oon taas myös kipeä, ja oon ehkä onnistunut hankkimaan jonku pienen silmätulehduksenkin. Heräsin aamulla (äsken yhdeltä) silmät ummessa ja ääni maassa.
Yksi asia minkä takia muita ei myöskään näe niin paljoa, on että niin moni on nyt hankkinut itselleen viime hetkellä chileläisen miehen :D Itse kaipaan poikaystävän luo kotiin ja suomen kesään.
Toivottavasti pystyisin vielä nauttimaan loppuajasta, ettei ihan ankeaksi mene!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti