perjantai 14. joulukuuta 2012

uudet pokat
















































Ei näis muuta vikaa ku et eka ku näin itteni peilistä nii repesin nauruu ku näytin pöljältä (ja jari tervo tuli ekana mieleen), mutta oon ulkonäköön jo tottunut. En kuitenkaan näe näillä mitään ja oonkin muutaman päivän yrittäny totutella, vaikka kyllä mä tiedän miltä uusien rillien kuuluu tuntua. Mutta, nämä vääristää, vaikka mulle sanottiin ettei tää vähän isompi linssikoko vaikuta asiaan, vaikka onkin niin vahvat linssit.. Ja menin sitten valitsemaan niin hepposen hepposat silmälasit etten tiedä miten kestää mun käytössä kun oon aika kova tiputtelemaan niitä, ja kaikkea muutakin. Mutta, pitää vaan käydä sanomassa ettei näkeminen onnistu ja kattoa mitä voi tehdä asialle. Myönnetään että oon jo vähän tykästynykki näihin enkä enää haluais vanhan mallisia..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti