tiistai 27. marraskuuta 2012

täysin päättömästi sinuun hullaannuin






























Onpa tullu tässä kuussa otettua vähän kuvia, eikä nekään hirveen hääppösiä. Koulu alkaa jo lähenemää loppuaan tältä vuodelta, olisko 3 viikkoa aikaa ja mitään ei saa tehtyä ennen sitä viime hetkeä. Torstaina olis yks koe, mutta seuraavat ja loput on sitten kaikki ängetty loppuun ihan peräkanaan että saas nähdä missä vaiheessa saan alettua niihin innokkaasti lukemaan...
Ja ihan oikeesti, mulla on vähän yli KUUKAUSI siihen että mä olen Chilessä, MITÄ!!! Koko ajan oon aatellu että huhhuh siihen on vielä monta kuukautta aikaa mut herranjestas ei kyllä olekaan enää :--D Sain lähetettyä sähköpostia jollekin Chilen suurlähetystössä täällä Suomessa jotta saisin alettua ton viisumi härdellin kun tuli luettua muitten kokemuksia että kun siellä ne latinot töissä niin ei kaikki sujukaan niin nopsaan ja helposti.. Toivotaan vaan ettei tuu ihan hirvee kiirus. Sitten tällä viikolla soitan noi rokotukset, neki pitäny tässä jonkin aikaa hoitaa. Siinä taitaakin sitte tärkeimmät olla, kääks!! Mitä nyt pitäis varata sen lisäks näöntarkastus ja hankkia uudet rillit ja piilarit, varata hammaslääkäri, selvittää ne kurssit mitä aion suorittaa sielä ja hankkia lisävakuutus...
Ja joo, espanja ei suju kun aattelen koko ajan että "no, kyllähän mä sen siellä opin".. hah :-D jonkinlainen pohja olis tietty kiva olla. Mutta s-postit joita oon vastannu mun ekan kuukauden Chile perheelle on todella vaikeita ja pikkulapsen tasosta tekstiä :D Mutta hei, kyllä mä sen siellä opin sitte! ja kadun sitten etten opiskellu täällä ahkeraan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti